Sfaturi utile

Pentru proprietarii de magazine second-hand

Sfaturi utile

Cum să vindeți marfa cu profit maxim?

Ca proprietar al unei afaceri cu haine second-hand, trebuie să fiți foarte atenți, până la cele mai mici detalii, ca să realizați profit. Firma Mozart, distribuitor en-gros de haine second-hand, este activ de 25 ani în România, fiind în contact cu sute de parteneri și clienți. Astfel putem afirma, că știm exact cum poate fi profitabil un magazin de haine second-hand.

Profită de avantajele hainelor XXL

Clienții noștri stabili afirmă că aceste haine sunt extrem de populare printre cumpărători și pot genera câștiguri de 300-500%, datorită calității ridicate. 


Comandă-ți baloții cu îmbrăcăminte de vară cât mai devreme și asigură-te că hainele dorite vor ajunge în magazinul tău la timp. La Mozart găsești o gamă variată de îmbrăcăminte de calitate pentru toate categoriile de vârstă, indiferent de preferințe și mărimi.

Estetica magazinului

Un aspect atractiv este important pentru orice magazin. Un mediu plăcut face pe clienți să petreacă mai mult timp căutând și crește probabilitatea să cumpere ceva. Asigurați climatizarea necesară sezonului, dar și estetica interioară cu decorațiuni și aranjarea produselor.

O vitrină atrăgătoare poate fi un magnet pentru clienți noi.

 

Calitatea mărfii

Fiți atenți la calitatea hainelor!


Vindeți numai haine de calitate, ca cele oferite de firma Mozart. Marfa noastră este ambalată în Canada, nu este desfăcută și sortată ulterior. Este foarte probabil să găsiți pruduse de marcă, calitate bună în fiecare pachet. Dacă marfa nu este de calitate, mai devreme sau mai târziu, cumpărătorii vor renunța să mai cumpere de la Dvs.

Reclame

Faceți publicitate!

Distribuiți pliante în zona și în apropierea magazinului Dvs. înaintea deschiderii unui magazin nou, sau înaintea schimbării colecției de sezon, sau introducerii unei noi reduceri. Pliantele au încă efect și pot fi de ajuns pliante de mărimea unei foi A5! Sau, puteți obține rezultate și cu publicitate în presa locală, mai ales înaintea unui eveniment, la schimbarea colecției de sezon. Profitați de technologiile de ultimă generație, faceți publicitate în social media și pe internet.

Relația cu clienții

Nu uitați niciodată, în afacere elementul cheie este cumpărătorul!Fiți întotdeauna respectuoși, răbdători și serviabili cu cumpărătorii! Dacă nu le dăm atenția cuvenită, vor renunța să mai viziteze magazinele noastre!
Zâmbiți întotdeauna!
Să asigurăm un anturaj prietenos cumpărătorului ca să revină în magazinele noastre cu plăcere.

Pregătițivă din timp la sezon

Sezonul de vară cât și cea de iarnă poate fi aglomerată.

O practică bună este pregătirea din timp la schimbare de sezon cu stoc, publicitate etc. De exemplu hainele de iarnă ar trebui cumpărate vara și la începutul toamnei, să evitați aglomerația și stocurile limitate de sărbători.