Aveți o întrebare? Sunați-ne pe:

0799 764 991

Urmariți-ne pe:

termeni și condiții

condiții de utilizare a siteului

Termeni și condiții

Prin accesarea acestui website, a materialelor si informatiilor prezentate in cadrul sau, utilizatorii confirma ca au citit, inteles si acceptat urmatorii termene si conditiile de utilizare.

În cazul in care utilizatorul nu doreste sa accepte prezentele termene si conditii, inclusiv modificarile/completarile acestora, trebuie sa inceteze sa mai foloseasca websiteul.

Acest website apartine societății MOZART COM SRL, companie înregistrată în România, cu sediu in: în jud. Mureş, Mun. Târgu Mureş, str. Depozitelor nr. 30, C43 – Depozit, nr. înreg. la Registru Comerțului: J26/558/1996, număr de înregistrare fiscală: RO8767808

In lipsa unor precizari specifice pentru un continut anume (imagine, text sau alt continut media), toate drepturile asupra continutului afisat pe acest site apartine

si este interzisa reproducerea, preluarea, distribuirea sau utilizarea oricarei informatii sau material fara acordul prealabil, in scris, din partea

Utilizatorul acestui site este pe deplin raspunzator de respectarea tuturor legilor si actelor legislative/normative in vigoare, si se obliga sa nu utilizeze nici un fel de sistem/aplicatie sau procedura care ar afecta functionarea normala a site-ului nostru, sau de a obtine informatii la care nu are access in mod normal.

Termene si conditii generale privind serviciile comerciale oferite

Acești termeni și condiții generale ale activității comerciale (denumiti în continuare ,,Termeni și Condiții) vor reglementa relațiile dintre compania Societate ca o parte și Cumpărător/Utilizator care achiziționează produsele Societății (denumita în continuare ,,BENEFICIAR,,) ca cealaltă parte contractantă.

Părțile contractante pot întocmi prevederi speciale, diferite de cele din Termene și Condiții Generale, doar în scris, prin semnarea unui Contract de Vânzare-Cumpărare. În cazul în care există discrepanțe între Termeni și Condiții Generale ale Contractului și prevederile sale speciale, prevederile speciale din Contractul de Vânzare-Cumpărare vor avea prioritate.

Pentru toate relațiile mutuale dintre Societate și Beneficiar care nu sunt reglementate în mod special de acești Termene și Condiții Generale, se vor aplica în conformitate toate reglementările actuale ale legilor din Romania.

Definirea termenilor

Furnizor/Vânzător/Societate – se referă la Societate

WEBSITE/SITE: reprezinta website-ul apartinand care are adresa de internet https://www.secondhand-extra.ro/, prin intermediul caruia Utilizatorul are acces la informatiile privind produsele, serviciile oferite sau asigurate si promotii/campanii de informare/promovare pentru acestea desfasurate de catre https://www.secondhand-extra.ro/

BUNURI – orice produs, inclusiv documentele si serviciile mentionate pe website si in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

SPECIFICATII – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in oferte si in materialele de informare/promovare ale acestora, oferite de catre vanzator/producator, sau de catre utilizatori/cumparatori, sau asa cum apar in Comanda.

UTILIZATOR / BENEFICIAR: – se referă la persoana fizica/juridică romana sau straina care isi manifesta acordul de a achiziționa produse de la Societate lansand o comanda în acest sens, in limitele prezvazute de prezentii Termene și Condiții Generale si eventual al prevederilor speciale agreate de parti din Contractele de Vânzare-Cumpărare;

COMANDA – un document ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si sa faca plata acestora.

CONTRACT – o Comanda confirmata de catre Vanzator ori contractul de Vanzare Cumpărare semnată între ei.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si alte drepturi asociate, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Comandă și vânzare

– Mozart se ocupă numai de comerţul en-gros, nu avem magazin de desfacere, la sediul firmei nu se desfac baloţii și nu se sortează. Produsele comercializate sunt sortate pe articole, ambalate și sigilate în Canada, în baloți de 30 kg și 45 kg.

Hainele sunt spălate, igienizate și presate în baloți astfel corespund normelor în vigoare.

– Marfa nu este desfăcută, decât de către client, după livrare.

– Asigurăm transportul GRATUIT al mărfii, pe teritoriul României.

– Reclamațiile privind marfa livrată se pot efectua telefonic sau prin e-mail în termen de o săptămână de la livrare

Prețuri

– Toate prețurile sunt exprimate în LEI și includ TVA

– Prețurile produselor se pot ajusta periodic în funcție de cursul de schimb al monedei Euro

– Prețurile și ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil

– Lista de preț actualizată se poate descărca de pe pagina noastră de web:

– Ne rezervăm dreptul de schimba prețurile ori de câte ori este necesar.

– SOCIETATEA își rezervă dreptul de a modifica preturile fără notificarea prealabilă a utilizatorilor. Prețurile mărfurilor afișate pe site sunt finale și includ toate impozitele și taxele datorate, făra prețul pentru livrare. Prețul livrării este indicat separat în comandă, înainte de confirmarea comenzii.

Comandă și plata

– Comanda nu se procesează până când nu avem confirmarea telefonică și confirmarea plății

– Comanda de marfa se face telefonic, sau pe mail și se confirmă telefonic.

-Orice comandă plasată se va executa în termen de 72 de ore, făcând excepție sărbătorile legale, sâmbăta și duminica .

– Plata se poate face în numerar la cumpărare de la sediul firmei, la livrare sau prin Ordin de plată

Facturarea

Pretul, modalitatea si termenul de plata, precum si termenul de livrare sunt specificate in Comanda.

Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile comanfate, conform conditiilor prevazute in Comanda, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Contractul de vânzare-cumpărare între SOCIETATE și utilizator, se consideră încheiat in momentul confirmării comenzii concrete de catre SOCIETAȚE. La efectuarea comenzii, clientul primește confirmarea. Înainte de expedierea mărfii comandate, SOCIETATEA are dreptul să contacteze clientul la numărul de telefon indicat, in privința precizării detaliilor comenzii și/sau livrării.

SOCIETATEA nu răspunde, pentru nelivrarea comenzii în cazurile, în care utilizatorul a indicat date personale false, incomplete și/sau inexacte, inclusiv când a menționat adresa sau numărul de telefon incomplete, inexacte sau fictive.

Returnarea si schimbul produselor

Termenul maxim in care pot fi returnate produsele comandate este de șapte de zile calendaristice, din momentul primirii coletului.

Condiții de returnare a produselor:

Produsele trebuie returnate in aceeași stare cum au fost trimise;;

Produsele returnate trebuie sa conțină documentele împreună cu care au fost trimise.

În locul produselor returnate se vor expedia alte produse similare cu o calitate identică.

Conciliere interna

Societatea nostră depune eforturi considerabile ca tu sa fii multumita de produsele si serviciile oferite Insa, daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Barabás István Tel.: 0734-890.027 sau prin email: istvan@secondhand-extra.ro.

Va asiguram ca vom raspunde la TOATE cererile si/sau reclamatiile, feedback-ul de la dumneavoastra fiind foarte important pentru noi.

Forța majoră

Cu titlu de exemplu, fara a fi limitativ prevazute mai jos, cazurile de forta majora pot fi : forța majoră, explozie, inundație, furtună, incendiu sau accident; război sau amenințare cu război, sabotaj, răscoale, războaie civile sau greve; legi, restricții, prevederi, interdicții sau măsuri de orice tip care sunt de competența statului, parlamentului sau autorităților locale; reglementări pentru import și export sau interdicție; greve, întreruperi ale lucrului sau alte acțiuni de muncă sau dispute în activitatea comercială (fie că aceasta implică angajații Companiei fie o terță parte); dificultăți în achiziționarea de materii prime, forță de muncă, combustibili, piese de schimb sau aparate; întreruperile de curent sau defecțiunile aparatului.

În caz de forță majoră, intervalul convenit pentru execuție nu se va aplica pe întreaga durată a evenimentului de forță majoră ci pe durata consecințelor acesteia care împiedică îndeplinirea obligațiilor contractuale. Partea contractantă pentru care există forța majoră va lua toate măsurile pentru a rectifica sau reduce consecințele cazului de forță majoră, precum și micșorarea posibilelor daune pe care cealaltă Parte Contractantă le poate suporta din cauza evenimentului și va informa cealaltă Parte Contractantă despre caz.

Modificarea detaliilor și notificări

Beneficiarul va notifica societatea în scris despre modificările aduse datelor menționate în prevederi speciale referitoare la identitate și adrese de domiciliu nu mai târziu de 7 (șapte) zile de la ziua în care a apărut modificarea .

Dacă Beneficiarul nu reușește să notifice Societatea despre o modificare adusă datelor de identificare ale Beneficiarului indicate în prevederi speciale în intervalul stipulat prin Termeni și Condiții Generale, Beneficiarul consimte ca toate notificarile, informarile sa se faca in mod valabil la adresa mentionata in prevederi speciale initial.

Confidențialitatea

Părțile contractante vor păstra confidențiale și nu vor dezvălui, fără consimțământul prealabil în scris al celeilalte părți, persoanelor neautorizate sau unei terțe părți, informații despre sau în legătură cu desfasurarea programelor de fitness;

În plus, părțile contractante, de comun acord consimt ca fiecare parte contractantă să păstreze sub forma de secret comercial și confidențiale toate detaliile și informațiile despre activitate, structuri interne sau alte subiecte legate de cealaltă parte contractantă, sau persoane angajate ale Societății .

Obligația de a păstra secrete comerciale este permanentă .

Partea contractantă direct implicată va fi responsabilă pentru încălcarea obligației de a păstra secretele comerciale și pentru divulgarea datelor confidențiale .Încălcarea obligațiilor de mai sus de una dintre părțile contractante constituie un motiv întemeiat pentru rezilierea prevederilor speciale, împreună cu dreptul la despăgubire pentru daunele suportate.

Datele despre Beneficiar pot fi adunate, prelucrate, trimise sau altfel folosite pentru inițierea, conducerea, încheierea și susținerea Contractului încheiat cu Beneficiarul cu respectarea Politicii de confidențialitate

Non-acceptare

Daca termenii si conditiile de mai sus nu sunt acceptate in totalitate de catre dumneavoastra, va rugam sa nu accesati websitul nostru

Legea aplicabila – jurisdictia

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Tîrgu Mureș